Najlepiej uczyć
się poprzez zabawę. Takie zadanie miała „Zabawa
na cztery fajerki” – czyli projekt
realizowany przez klasę III PDP, w ramach zajęć
kształtujących kreatywność. W poniedziałek
22 stycznia, uczniowie spotkali się z
nauczycielami i kolegami, aby go podsumować.
Zajęcia rozpoczęły się od premiery teledysku,
przygotowanego w ramach projektu. W dalszej
kolejności przedstawione zostały zrealizowane
zabawy. A było ich ponad 50… Prezentowane
rekwizyty pomogły odgadnąć nazwy tych
najbardziej znanych: klasy, piekło – niebo,
statki, guma i innych. Zabawy podwórkowe z
dawnych lat uczyły zręczności, spostrzegawczości,
refleksu, kreatywności, a przede wszystkim współdziałania
w grupie. Ile dawały przy tym śmiechu i radości
wiedzą ci, którzy projekt przygotowywali i
uczestnicy spotkania, którzy bawili się na „
cztery fajerki”.
Zapraszamy do obejrzenia teledysku
https://youtu.be/8y_19BQjI5U i fotorelacji.
|